Wednesday 20 July 2016

Kim jestem?


Witajcie, na moim nowym blogu!
Mam na imię Natalia i od kilku zajmuję się tworzeniem biżuterii. Moja historia z biżuterią ręcznie wybijaną zaczęła się jakieś 3 lata temu, kiedy całkiem przypadkiem natrafiłam na Amerykański filmik o metal stampingu oglądając jakieś pierdoły na youtubie. Strasznie mi się to wtedy spodobało i postanowiłam, że ja tez chcę coś takiego robić. Zaczęłam zatem szukać informacji na ten temat, ale w polskich googlach nic nie znalazłam (tzn. były w naszym kraju osoby, które się tym zajmowały, ale niestety nie znalazłam informacji o tym, co będzie mi do tego potrzebne). Zaczęłam szukać dalej i okazało się, że metal stamping był już wtedy bardzo popularny w U. S. A i w Wielkiej Brytanii, w której mieszkam od ponad 10 lat. Zaczęłam od zakupu zestawu wbijaków, potem młotka, płyty stalowej i kilku blaszek. Nie były to tanie rzeczy i uzbieranie wszystkiego co potrzeba zajęło mi dobre kilka miesięcy. Potem samo wybijanie okazało się o wiele bardziej trudniejsze niż by się wydawało. Ale dałam rade. ;) W tym blogu chciałabym podzielić się z wami swoja wiedza na ten temat i tym, co w ciągu tych kilku lat stworzyłam. Tym samym przyznaje się bez bicia, że nie jestem ekspertem, są rzeczy, których nie wiem i że na pewno znajda się osoby, które wiedza i potrafią o wiele więcej ode mnie. Mam nadzieje, że mój nowy blog was zainspiruje do tworzenia własnej biżuterii wybijanej. Wiem, że jak na razie jest na nim nie wiele, ale mam nadzieje, że już wkrótce uda mi się coś dodać. Tymczasem chciałabym was zaprosić do polubienia mojej stronki na facebooku i do śledzenia mnie na zszywce i instagramie.

No comments:

Post a Comment